Mudmasters Obstacle Run
De Mudmasters Obstacle Run 2016 was wederom een groot succes! Wij zijn dan ook onwijs trots dat we de tenten mochten verzorgen voor dit sportieve evenement. Maar hoe gaat dit nu eigenlijk in zijn werking? Van aanvraag tot afbouw, je leest het in deze blog!
Zodra wij de aanvraag binnenkrijgen, gaan we er direct mee aan de slag. Allereerst worden de wensen omtrent het evenement geïnventariseerd. Dit jaar wil de organisatie graag extra aandacht besteden aan een aantrekkelijke entree en extra ruimte voor de teamzone. Het inventariseren van de wensen neemt Johan Willem de Weerd op zich. Daarnaast neemt hij samen met de klant stap voor stap het evenement door. Ook bezoekt hij de locatie waar Mudmasters Obstacle Run plaats zal vinden zodat er rekening gehouden kan worden met eventuele uitdagingen. In overleg met de organisatie wordt er dan een plan gemaakt over hoe het terrein eruit komt te zien, waar de tenten precies komen te staan en welke tenten er worden gebruikt. Eenmaal alles in kaart gebracht, is het aan de opbouwploeg om het terrein te voorzien van de benodigde tenten. Uiteraard wordt er ook rekening gehouden met de veiligheidsmaatregelen. In samenwerking met overheidsinstanties wordt er gekeken hoe het terrein zo veilig mogelijk gemaakt kan worden voor de bezoekers van de Mudmasters Obstacle Run.
Als de dag van het evenement is aangebroken en het terrein er piekfijn uitziet, is het tijd voor de meest uitdagende en modderige hindernisparcours: de Mudmasters Obstacle Run! Teamwork, bikkelen én fun! Een geslaagd sportief evenement, voor zowel de deelnemers als De Weerd Tenten.
Als de laatste deelnemers eenmaal het evenementterrein hebben verlaten, is het weer aan de afbouwploeg om de tenten af te bouwen en het terrein netjes achter te laten. Niet lang na de run ontvingen wij een zeer tevreden telefoontje vanuit de organisatie en werd de volgende editie alvast aangekondigd.